0

Find købere

Tjek salgsprisen

Job hos danbolig Erhverv

Hos danbolig Erhverv er vi altid interesserede i at styrke vores kæde af kompetente mæglere og øvrige specialister.

Nedenfor finder du ledige stillinger på vores kontorer på tværs af landet.

Backofficemedarbejder til erhvervsmægler søges

danbolig Erhverv København har travlt og ekspanderer kraftigt i øjeblikket. Vi søger derfor en backoffice-medarbejder (sagsbehandler) til at styrke vores kompetencer og udvikling i branchen.

Vores nye medarbejder kan oplagt komme fra boligmæglerbranchen, men med et ønske om større kompleksitet i sagsbehandlingen og en større indsigt i juridisk/økonomisk rådgivning.

DINE ARBEJDSOPGAVER:

  • Glad og seriøs kundebetjening på kontoret og per telefon
  • Bookning af fremvisninger, møder og klargøring til møder med køber og sælger
  • Selvstændigt oprette, opdatere og klargøre erhvervssager for mæglerne på kontoret
  • Indhente alle dokumenter og attester i forbindelse med at ejendomme/lejemål tages til salg/til leje.
  • Kundekontakt med sælger/udlejere
  • Foretage al administrativ sagsbehandling på kontoret indtil ejendommen er solgt (førsalg)
  • Udarbejdelse af lejekontrakter/købsaftaler
  • Være omdrejningspunkt for koordinering af markedsføring og SoMe-aktiviteter
  • Forskellige administrative opgaver og opfølgning for kontorets ledelse
  • Ansvarlig for kontoret som helhed altid er præsentabelt


VI FORVENTER, AT DU:

  • Erfaring med at arbejde med administrative opgaver, men samtidig er meget åben over for kundekontakt.
  • Har en god ordenssans, er velformuleret i skrift og tale.
  • Serviceminded, tålmodig, præsentabel og fleksibel
  • Erfaring med brug af Microsoft Office pakken og særligt Excel.
  • Har interesse for erhvervsejendomme og udlejning – herunder den relevante lovgivning
  • Kan bevare overblikket og være det koordinerende omdrejningspunkt i en travl ejendomsmæglervirksomhed
  • Det er et ekstra plus, hvis du er fortrolig med IT baserede ejendomssystemer såsom C&B (eller alternative ejendomsmæglersystemer)
  • Det er oplagt at du har erfaring fra boligmæglerbranchen eller anden finansiel virksomhed.
  • Kan starte hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige medarbejder.


VI TILBYDER:

  • En spændende og afvekslende hverdag i en virksomhed i vækst
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil 
  • En praktisk tilgang til faget – du får ansvaret for butikkens erhvervssager fra starten
  • En seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere
  • En løn der modsvarer din erfaring og kvalifikationer
  • En arbejdsplads centralt beliggende København Ø.
  • Arbejdstid mandag-fredag 9.00 – 17.00. Søn –og helligdage har kontoret lukket.


ANSØGNING:

Vi holder samtalerne løbende, og vi skal derfor have din ansøgning og CV mærket ”backoffice medarbejder” hurtigst muligt, dog senest 15. november 2018. Ansøgning kan kun ske ved at anvende formular du finder sammen med jobopslaget.

Ansøgningsfrist: 15-11-2018

 

VIL DU VIDE MERE:
Vil du vide mere om jobbet så ring til direktør Kenneth Engberg på 61 62 76 04.

 

HVIS DU ER INTERESSERET:
Send en ansøgning via dette link.

Administrativ Trainee til erhvervsmægler søges

danbolig Erhverv København har travlt og ekspanderer kraftigt i øjeblikket. Vi søger derfor en administrativ trainee / sagskoordinator trainee.

DINE ARBEJDSOPGAVER:

  • Glad og seriøs kundebetjening på kontoret og per telefon
  • Bookning af fremvisninger, møder og klargøring til møder med køber og sælger
  • Selvstændigt oprette, opdatere og klargøre erhvervssager for mæglerne på kontoret
  • Indhente alle dokumenter og attester i forbindelse med at ejendomme/lejemål tages til salg/til leje.
  • Kundekontakt med sælger/udlejere
  • Foretage al administrativ sagsbehandling på kontoret indtil ejendommen er solgt (førsalg)
  • Sikre at ejendommene bliver annonceret bedst muligt på internet
  • Være omdrejningspunkt for koordinering af markedsføring og SoMe-aktiviteter
  • Forskellige administrative opgaver og opfølgning for kontorets ledelse
  • Ansvarlig for kontoret som helhed altid er præsentabelt


VI FORVENTER, AT DU:

  • Erfaring med at arbejde med administrative opgaver, men samtidig er meget åben over for kundekontakt.
  • Har en god ordenssans, er velformuleret i skrift og tale.
  • Serviceminded, tålmodig, præsentabel og fleksibel
  • Erfaring med brug af Microsoft Office pakken og særligt Excel.
  • Har interesse for, og et ønske om, en fremtid i erhvervsmæglerbranchen.
  • Kan bevare overblikket og være det koordinerende omdrejningspunkt i en travl ejendomsmæglervirksomhed
  • Det er et ekstra plus, hvis du er fortrolig med IT baserede ejendomssystemer såsom C&B (eller alternative ejendomsmæglersystemer)
  • Det er et ekstra plus, hvis du har afsluttet en finansøkonom uddannelse
  • Kan starte hurtigst muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige medarbejder.


VI TILBYDER:

  • En spændende og afvekslende hverdag i en virksomhed i vækst
  • En dynamisk arbejdsplads med god holdånd og plads til smil 
  • En praktisk tilgang til faget – du får ansvaret for kontorets sager fra starten
  • En seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere
  • Et 2-årigt trainee forløb.
  • En arbejdsplads centralt beliggende København Ø.
  • Arbejdstid mandag-fredag 9.00 – 17.00. Søn –og helligdage har kontoret lukket.


ANSØGNING:
Vi holder samtalerne løbende, og vi skal derfor have din ansøgning og CV mærket ”administrativ trainee” hurtigst muligt, dog senest 15. november 2018. Ansøgning kan kun ske ved at anvende formular du finder sammen med jobopslaget.

Ansøgningsfrist: 15-11-2018

 

VIL DU VIDE MERE:

Vil du vide mere om jobbet så ring til direktør Kenneth Engberg på 61 62 76 04.


HVIS DU ER INTERESSERET:

Send en ansøgning via dette link.

ADVARSEL: Din browser er ikke opdateret, og understøtter ikke moderne web-standarder. Vi kan derfor ikke garantere at oplevelsen af danbolig.dk bliver korrekt. Klik her for at læse mere og opdater til en nyere browser.